streda 15. apríla 2015

Fotografie a fotoobraz

Zbožňujem fotografie a veci z nich vyrobené. Aj keď je moderná doba, veľmi rada si dávam tlačiť fotky, ktoré si potom dávam do fotoalbumov.






Fotografie HD Profi Foto
Tieto fotografie je možné tlačiť vo väčších i menších rozmeroch,...  V rozmeroch ako sú napríklad 10x15cm, 30x21cm, 30x61cm, 35x45mm, 60x90cm a veľa ďalších.

Ja som sa rozhodla pre fotky 10x15cm, ktoré stoja iba 0,14€.


Prečo HD Profi Foto?
Tlač fotografií špičkovou technológiou tlačiarne Canon DreamLabo 5000.

Canon DreamLabo 5000 ponúka vysokú úroveň presnosti tlače s mimoriadnou rýchlosťou a bez škodlivých chemikálií. Je to skvelá alternatíva ku klasickej technológii na báze halogenidu striebra. Výtlačky dosahujú životnosť až 300 rokov.

Tlačiareň využíva veľké množstvo mikroskopických atramentových trysiek, ktoré atrament presne a s vysokou rúchlosťou nanáša na tlačové médium. V kombinácií so zrýchlenou jednopriechodovou tlačou využívajúcou sedem pevne ukotvených tlačových hláv a v rade ponúka nové možnosti rýchlej tlače s mimoriadnymi detailmi.

Možnosť tlače čiernobielych i farebných fotografií. Vďaka doplnkovej šedej farbe vyzerajú čiernobiele fotografie oveľa prirodzenejšie.



VÝHODY HD Profi Foto
  • ·         Technológie tlačovej hlavy FINE zaisťujú presné nanášanie atramentu vysokou rýchlosťou
  • ·         Sedem atramentov na báze farbiva ponúka široký rozsah farieb a plynulú gradáciu
  • ·         Rýchla jednopriechodová tlač vďaka siedmym širokým, pevne ukotveným tlačovým hlavám
  • ·         Automatická obojstranná tlač, ktorá je ideálna pre tlač kvalitných fotokníh.



Vkladanie fotografií
Načítanie a vkladanie fotografií je veľmi rýchle a jednoduché, vďaka rýchlemu nahrávaniu fotiek z počítača. Zvolíte si len rozmer fotiek, nahranie fotografií a samotný počet výtlačkov z jednej fotky a máte všetko hotové. A to v priebehu chvíľky.



Fotoobraz na plátne s rámom
Fotoobraz na plátne ma zaujal najmä vďaka jeho myšlienke a cene. Ako som už spomínala, zbožňujem fotografie. Tak prečo sa nimi nepochváliť aj ostatným?

Myslím si, že fotoobraz na plátne dokáže urobiť z domu domov a hlavne vytvorí príjemnú rodinnú, domácu atmosféru.


Tvorba fotoobrazu
Tak, ako tvorba fotografií, aj tvorba fotoobrazu bola veľmi jednoduchá. Najprv som si zvolila rozmer fotoobrazu, ja som si zvolila 40x60cm. Do systému som si nahrala fotografiu, ktorú som chcela mať na plátne a následne sa mi zobrazil návrh fotoobrazu. Nakoľko som chcela uskutočniť určité zmeny, fotografiu som zmenšovala, zväčšovala a posúvala až pokiaľ som nedosiahla taký výsledok, ktorý som si želala.

Následne som zmeny vo fotoobraze uložila a pozrela som sa na 3D náhľad. 3D náhľad umožňuje pozrieť si nie len prednú stranu, ale aj boky obrazu a teda jeho celkový efekt.

Napokon som si tovar objednala, zaplatila a už som len čakala, kedy mi fotky a fotoobraz príde.



Osobná skúsenosť
Obraz ako aj fotky napriek veľkým rozmerom prišiel v poriadku, takže s dodávkou som nadmieru spokojná.

Fotoobraz ma príjemne prekvapil. Vyzerá presne tak, ako som chcela. Je veľký z kvalitného materiálu, farby sú sýte a výrazné. Obraz pôsobí veľmi realisticky. Čo sa týka farieb a plátna, tie sú tiež naozaj kvalitné.

Čo sa týka fotiek, ich rozmer je naozaj 10x15cm ani o cm menej ani viac. Fotky majú taktiež vysokú kvalitu farby, materiál je veľmi kvalitný a hlavne farba je taktiež sýta. Aj nepatrná zmena farby je viditeľná, čo je výhodné najmä ak ste milovníkom prírody a jeho krás.

+ darček k objednávke: časť puzzle a kúsok pexesa :)




S 24print.eu som nadmieru spokojná a určite si od neho ešte niekedy niečo objednám. S technológiou tlače som nadmieru spokojná.


PRE KOHO JE DARČEK VHODNÝ?
Tento darček je ideálny pre každého

FOTOGALÉRIA
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára