štvrtok 21. mája 2015

Nádherne voňajúci zázrak

Konečne je tu máj, lásky čas. Rovnako ako v máji aj v lete či cez zimu chceme zažiť kúzlo lásky. Práve preto som neodolala tejto nádherne voňajúcej sviečke, ktorú som si zakúpila na Bolos.sk


Vlastnosti
Výrobca: Our Own Candle Company
Krajina pôvodu: USA
Názov: LoveSpell
Hmotnosť: 100g
Farba: ružová
Tvar: Sviečka v sklenenom pohári s uškom

Výzor
Táto sviečka nie je originálna iba svojou vôňou ale aj vzhľadom. Na prvý pohľad ma oslovil jej romantický názov „kúzlo lásky“ a po ovoňaní som sa do nej okamžite zamilovala. Je dodávaná v praktickom a elegantnom pohári s uškom, ktorý vyzerá dobre na každom stole.

Vôňa
Sviečka mi pripomína vôňu leta, kvetov a čerešne. Vôňa je sladká, jemná, romantická. Pri tejto sviečke sa cítim ako v teplých dňoch trávených s mojimi najbližšími, kedy sa cítim naozaj v pohode.


Farba
Ružová farba tematicky spolupracuje s jej názvom i vôňou. Ružová farba je nežná, romantická, jemná a dievčenská.

 Horenie
Táto malá, pekná a praktická sviečka vydrží horieť neuveriteľných 25-30 hodín, čo ma naozaj prekvapilo. Ja osobne som ju zatiaľ nechala horieť len cca 5 hodín, no takmer s nej neubudlo.

Osobná skúsenosť
S touto sviečkou som nadmieru spokojná. Je malá, praktická a krásne voňajúca. Čo sa mi na nej veľmi páči, množstvo sviečok stráca svoju identitu po niekoľkých hodinách horenia. Táto sviečka je výnimkou. Nestráca svoju krásnu sviežu romantickú vôňu ani po niekoľkých hodinách.

Čo ma taktiež prekvapilo, je jej horenie. Pri množstve sviečkach, hlavne v ozdobných pohárikoch a nádobách sa mi stalo, že nevyhorela celá, resp. vyhorel len stred a kraje ostali nedotknuté. Takže v konečnom dôsledku z celej sviečky vyhorela možno ½ . LoveSpell taká nie je. Hoc som ju zatiaľ nevypálila celú, horí nie len v strede ale aj po okrajoch, takže ak to pôjde takto ďalej, vyhorí mi naozaj celá, čo ma veľmi teší.

Jednou z jej výhod je i to, že má veľmi silnú vôňu. Mne osobne je dosť ľúto vypáliť sviečky, najmä ak ich dostanem od nejakého kamaráta k sviatku. Túto sviečku stačí nechať otvorenú a po niekoľkých minútach sa jej vôňa rozšíri aj do ovzdušia.

Ružová farba mi nesmierne sadla hlavne k jej názvu. Ja osobne síce nie som zástancom ružových vecí, ale táto ružová farba má veľmi pekný odtieň a veľmi ma oslovila.
Túto sviečku môžem zhodnotiť iba 3 slovami: Nádherne voňajúci zázrak




Výhody
·         Dĺžka horenia (25-30 hodín)
·         Nádherná vôňa
·         Originálny design
·         Názov sviečky je korešpondujúci s farbou sviečky
·         Vďaka výraznej vôni ju je cítiť i po samotnom otvorení
·         Horí celá (nie len jej stred)

HODNOTENIE:
Nakoľko tejto vôni a ani sviečke nemám čo vytknúť, dávam 10/10 




FOTOGALÉRIA












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára