štvrtok 28. apríla 2016

Atraktívne akcie nie len pre dospelých

Názov akcie: Luxusný balzam na pery Eucerin ZADARMO
...
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 20.04.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Získajte balzam na pery Eucerin pH5 ZADARMO a rozlúčte sa s popraskanými perami a oparmi. Stačí si kúpiť produkty značky Eucerin nad 22 € a my vám ho pošleme ako darček.
Osobné hodnotenie: Eucerin balzam som ešte nikdy nemala, no veľmi sa mi páči, že má pH5. Celkovo ma oslovil.

Názov akcie: Batérie k zubnej kefke ZADARMO!
...
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 20.04.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Kúpte si jednu z troch zubných kefiek na batérie Oral B z našej akciovej ponuky a ako darček dostanete štyri batérie Duracell.

Osobné hodnotenie: Ak mám povedať pravdu, tieto zubné kefky som doposiaľ ešte nevidela alebo som si ich len nevšimla. Čo sa týka týchto zubných kefiek, veľmi sa mi páčia a pre deti sú ako stvorené. Kefky majú nie len veľmi pekné farebné vyhotovenia, ale ako to už býva zvykom, super obrázok. Obvykle sa na obrázkoch nachádzajú nejaké zvieratá, no nie rozprávky. Je to niečo zaujímavé a predovšetkým originálne. Je len škoda, že je na výber len z dvoch variant a to princezny pre dievčatá a autá pre chlapcov. Chlapci majú modro červenú kefku s vyobrazením Mc Queena. Princezny majú tyrkysovo ružovú kefku s vyobrazením popolušky. Osobne sa mi farebne páči oveľa viac dievčenská kefka, nakoľko má tyrkysovú farbu, ktorú zbožňujem. Veľmi sa mi tiež páči, že je na obale vyobrazené (nie však na samotnej kefke), že je vhodná pre deti od 3 rokov. A tlačítko na kefke je dosť dobre viditeľné. Osobne si však neviem predstaviť, že by som malému dieťaťu dala do ruky rovno elektrickú kefku. Pre staršie deti od 6 rokov si ju však viem plne predstaviť a myslím si, že je to nie len pekný ale aj užitočný darček, ktorý deti určite poteší 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára