štvrtok 14. apríla 2016

Atraktívne súťaže už aj na notino.sk

Opäť prišiel čas na atraktívne zľavy a akcie. A ako to už býva zvykom, nie je to nik iní ako notino.sk

Tentokrát vám predstavím 2 zľavy – obe v podobe súťaže
Názov akcie: Krásne vlasy ako zo salónu!
...
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 21.03.2016 do 31.05.2016
Niečo o akcií: Získajte skvelý balíček vlasovej kozmetiky Alterna Bamboo Smooth v hodnote 35 EUR! Je to jednoduché, stačí si kúpiť jeden z produktov vlasovej techniky Philips, ktorú nájdete ZDE a balíček môže byť váš. Po nákupe sa stačí zaregistrovať na tejto stránke: http://www.philipsdarcek.sk/ a možno práve vy získate luxusný balíček vlasovej kozmetiky úplne ZADARMO!
Osobné hodnotenie: Osobne túto značku vôbec nepoznám a tak je pre mňa táto akcia v podobe súťaže neatraktívna. Pokiaľ by som však túto kozmetiku poznala a chystala by som sa zakúpiť si nejaké výrobky v hodnote 35€, určite by som sa do súťaže zaregistrovala. Človek nikdy nevie a možno sa naňho usmeje šťastie práve vtedy, keď to vôbec nečaká. Na druhej strane mám oveľa radšej akcie, kde bonus – či už v podobe zľavy alebo darčeka som si istá, že budem mať nejaké zvýhodnenie.

Druhá akcia sa bude týkať veľmi obľúbenej značky Dermacol
Názov akcie: Nakupujte výrobky Dermacol a získajte jeden z 50 diamantových šperkov!
...
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 01.04.2016 do 31.08.2016
Niečo o akcií: Stačí si kúpiť produkty Dermacol v hodnote aspoň 20 EUR, zaregistrovať sa na súťažnej stránke, zadať číslo dokladu a následne zodpovedať tipovaciu otázku. Máte možnosť získať jeden z 50 diamantových prsteňov navrhnutých špeciálne pre Dermacol, 2 vstupenky na exkluzívny galavečer 28. 09. 2016 v Národnom divadle a mnoho ďalších cien. Tak neváhajte a oslávte toto jubileum vo veľkom štýle.


Osobné hodnotenie: Táto akcia sa mi zdá byť o čosi atraktívnejšia, nakoľko sa tu síce nespomína, no každý dostane zľavu 10% do Dermacol e-shopu. Čo sa týka výhier, nie je to iba diamantový prsteň, ale aj vstupenka či fľaša šampanského, čo určite poteší ako darček aj ako výhra. Ja osobne sa poteším z každej maličkosti a preto ak by som sa chystala kúpiť kozmetiku Dermacol, určite by som neváhala ani chvíľočku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára