sobota 10. decembra 2016

Romantické prekvapenie

Pamätáte si na staré filmy, kde sa nám do popredia dostávali správy vo fľašiach, a tak vznikala láska? Pamätáte si, ako sme boli užasnutý tým, keď do vody hodil fľašu, a po nejakej dobe ju našla nádherná žena. Netrvalo dlho, a láska bola na svete.

Ako malá som nedokázala pochopiť, ako môže vhodiť fľašu do vody s papierom, ktorý zostane suchý a písmo je čitateľné. Neskôr som sa zamýšľala nad tým ako je možné, že sa fľaša dostane práve tam, kam má. No keď som bola väčšia a začala som vnímať lásku, túžila som vhodiť aj ja takýto odkaz do vody, no nikdy som nenašla odvahu alebo tie správne slová. Navyše, kde skončí táto správa? Skončí v rukách nejakého Slovenska alebo poputuje až do zahraničia? Po akom jazyku by som mala napísať tento odkaz a čo ak moje slová skončia napokon v nejakom kanáli, miesto romantického spoznania novej osoby? Čo ak skončí v rukách dievčaťa alebo si niekto prečíta odkaz a vykašle sa na to? Myšlienok bolo vždy neúrekom, no skutok žiadny.

Keď som však jedného dňa našla 100ks minifľaštičiek, prišlo mi to veľmi romantické. Aj keď viem, že by ich zrejme nikto nenašiel vo vode, jedno je isté. Romantické správy sa do nich aj tak dajú ukladať, a v tom ma napadla jedna veľmi pekná myšlienka. Čo keby som na tieto papieriky napísala 100 odkazov s dátumami, čo krásne sa mi s mojou láskou stalo? Možno by tam bol len malý odkaz ďakujem a možno trocha dlhšia (aj keď minipísmom) napísaný dátum napr.: 18.12. Úžasná spoločná večera :) A aj keď je to trocha klišé, pre mňa je to niečo WAU. Takže mi už len ostáva nájsť si priateľa, ktorému by som takéto prekvapenie mohla spraviť. Nie len že by počas neho zistil, čo všetko si vážim a za čo všetko mu ďakujem, no zároveň by sme si tak mohli uchovať niekoľko krásnych spomienok.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára