štvrtok 13. mája 2021

Dámske ponožky s mačičkou

Hľadáte ideálny darček pre milovníka mačičiek? Niekedy to síce nie je ľahké, no môžem vám odporúčiť jeden darček, ktorý som kúpila ja svojej kamarátke, a naozaj ju to potešilo. Jedná sa o ponožky s mačičkou. 


Tieto dámske ponožky majú univerzálnu veľkosť, pričom si môžete vybrať obrázok podľa vlastného výberu. Máte na výber zo 7 rôznych motívov. 

1. Žlto - červené ponožky so spiacou oranžovou mačičkou
2. Biele ponožky s bielo hnedou olizujúcou sa mačičkou
3. Modré ponožky s hnedou mačičkou vykukujúcou z nohavíc
4. Bielo modré ponožky s bielou mačičkou s krásnymi veľkými modrými očami
5. Čierne ponožky s čiernou mačičkou 
6. Biele ponožky s bielou olizujúcou sa mačičkou
7. Sivé ponožky so sivou mačičkou ktorá ukazuje prostredník. 




Čo sa týka mňa, aj keď nie som veľký milovník mačiek, nevedela som sa rozhodnúť medzi 1, 3 a 4 variantom ponožiek. Boli naozaj nádherné a vedela som, že moju kamarátku naozaj potešia. 

Napokon som sa rozhodla pre variant číslo 1, keďže tieto ponožky majú veselú farbu, a teda sú veselé tak ako ona. Napokon som i vybrala dobre, keď som uvidela kamarátkin úsmev na tvári. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára