utorok 21. apríla 2015

Baterka s paralyzérom

Táto šikovná, výnimočná a originálna zbraň ma už dlhšie lákala ku kúpe. Dôvod nákupu bol hlavne ten, že veľmi rada chodím s kamarátmi či rodinou na chatu, kde sme celú noc. Nakoľko je to v chatovej osade a v lese, chcela som mať niečo, čím by som sa v prípade zlodejov mohla brániť.

Nájdete ju TU



Vlastnosti
·         Materiál: odolný vysokokvalitný tvrdený hliník
·         Rozmery : dĺžka 17 cm, Ø 3,5 cm / priemer vpredu /a Ø 3 cm / priemer vzadu /
·         Váha : 177 g
·         Nepodlieha oxidácií 
·         Sila LED žiarovky: 10W
·         Výboj: 240 000V
·         Paralyzovanie: Až na niekoľko minút
·         Dlhý čas svietenia
·         Nabíjanie: elektrina
·         Dĺžka nabíjačky: 30cm

Obsah balenia
·        1x batéria s paralyzérom
·        1x puzdro
·        1x nabíjačka




Výzor
Na tejto baterke nie je ani najmenším náznakom vidieť, že by v nej bolo ukryté aj niečo iné. Vyzerá ako obyčajná čierna baterka s nápisom POLICE.

Využitie
Baterka má 3 funkcieBlikajúce svietenie, silné ostré svietenie a bežné svietenie. Vďaka svojmu silnému svieteniu je ideálna na nočné použitie, ako napr. nečakané nočné situácie či osvetlenie cesty.

Bežné osvetlenie je vhodné na bežné použitie, ako napr. pri prestavbách či hľadaní nejakých vecí.
Paralyzér je vhodný na sebeobranu (zapínanie/vypínanie zadným tlačíkom ON-OFF)




Osobná skúsenosť
Baterka prišla bezpečne zabalená v papierovej krabici. Puzdro na baterku je možné pripnúť na nohavice, čo je užitočné najmä pre SBS-karov či strážnikov.

Vďaka jej malým rozmerom sa mi bez problémov zmestí do kabelky či nohavicového vrecka.

Batéria dokáže svietiť celú noc bez toho, aby som ju potrebovala nabiť. Samozrejme, postupne svetlo slabne, avšak stále je dosť silné.

Čo sa týka paralyzéra, našťastie som ho ešte nemusela využiť, avšak pri skúšaní a stlačení tlačidla batéria vydala dosť silný výboj, takže určite funguje.

S batériou som naozaj veľmi spokojná, nakoľko je to taký môj 2 v 1 pomocník, vďaka ktorému sa cítim v bezpečí aj počas noci a zároveň je vhodným spoločníkom v prípade výpadku prúdu,...


Vďaka nej sa už nemusím báť chodiť večer z práce, v podchodoch či každého buchotu ktorý ma v noci prebudí.

Za veľké + považujem to, že mi baterka prišla hneď na druhý deň, od objednania.


Táto baterka je ako darček vhodná pre každého

FOTOGALÉRIA









1 komentár:

  1. Toto som dostal asi dva roky späť a bol som na prvý pokus celkom prekvapený, ako ten paralyzér kope. Čakal som skôr len také šteklenie, kde bude najväčší efekt ten, že to párkrát zaiskrí a dotyčný sa zľakne, ale dokážem si predstaviť, že pri troche umu sa tým ubránim. :) Ja som tento rok dával priateľke náhradnú nabíjačku od https://www.mibandshop.sk /originalna-xiaomi-nabijacka-pre-mi-band-4/, pretože sa jej na náramku odpravila. Ale chcel som, aby to bol originál a žiadny fejk. :)

    OdpovedaťOdstrániť