utorok 28. apríla 2015

Listová kabelka

Ako každá žena, aj ja chcem byť nádherná v každom okamihu môjho života a v každej situácií.

Túto krásu ničia tzv. "škrečkove vačky", teda vrecká rifiel, nohavíc či bundy, ktoré máme preplnené, nakoľko do nich dávame kľúče, doklady a pod.

Takáto situácia sa Vám už nestane s listovými kabelkami od letnyhit.sk

Mňa osobne oslovila listová kabelka červenej farby.

Vlastnosti
Materiál: koženka, retiazka je zo zliatiny
Rozmery: 29 x 19 cm 
Obvod retiazky: cca 100 cm
Farba: červená kabelka so zlatou retiazkou

Výzor
Táto krásna elegantná kabelka krikľavo červenej farby je veľmi výrazná a hlavne zaujímavá. Kombinácia so zlatou retiazkou a zapínaním je jednoducho neodolateľná. (Veď predsa, ani ja som jej neodolala).




Využitie
Kabelka je vďaka jej tenkým a veľkým rozmerom vhodná na diskotéky rôzne spoločenské udalosti a akcie. Je elegantná a zároveň nápaditá. Vďaka tomu, že je tenká je i veľmi ľahká a hlavne nezavadzia. Je ideálna v situáciach, kedy chcete mať pri sebe iba tie najnutnejšie veci, ako sú doklady, kľúče,... A nič viac. 

Perfektne ukáže i v ruke.

Kombinácie
Táto krásna červená kabelka výraznej farby je ideálna k čiernym outfitom, nakoľko im dodá určitú eleganciu, farebnosť a nevšednosť.

Taktiež sa hodí i k červeným kúskom, ako sú napr. červené topy či tričká.

Môj tip
Túto kabelku najradšej nosím ku krátkym koktejlovým červeným šatám, keďže je malá, elegantná a šatám neuberá na ich "sexy" vzhľade, práve naopak. 


Vlastná skúsenosť
S dodávkou som bola nadmieru spokojná. Mimo toho, že mi kabelka prišla takmer okamžite (v priebehu 2-3 dní), kabelka mi prišla priamo domov. Bola dôkladne zabalená, takže sa jej po ceste nič nestalo. 

S jej rozmermi i vzhľadom som nadmieru spokojná. Zlatá farba nádherne ladí s červenou kabelkou a teda na kabelke nenastáva žiadny rušivý moment.



Čo ma príjemne prekvapilo, kabelka má zvnútra zapínanie na magnet, takže z nej určite nič nevytratím.

Je ideálna aj na rôzne papiere či dokumenty. Má veľké rozmery a teda sa v nich tieto papiere nepokrčia. 

A v neposlednom rade, aj po vložení dokladov či iných vecí do nej, nestráca svoju eleganciu a krásu.

Preto ju najčastejšie nosievam na diskotéky, či na večerné posedenie s kamarátkami.

FOTOGALÉRIA



















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára