pondelok 27. apríla 2015

Vankúš s vlastnou potlačou

Asi každý človek ocení kvalitný spánok. Spánok patrí k jedným z najdôležitejších činností v našom živote. Od neho sa odvíja nie len naša nálada, ale aj náš fyzický stav. Prečo si teda spanie nespríjemniť krásnym a originálnym vankúšom? Ja som si ho spríjemnila s týmto originálnym vankúšikom od tebov.sk



Vlastnosti
Materiál: Poťahová látka
Materiál vankúšika: 63% akryl, 19% polyester, 18% bavlna
Materiál plátna s textom: 50% bavlna, 50% polyester
Výplň: rúnová drť
Rozmer: 50 x 40cm

Farba látky (vankúšika): bordová, fialová, hnedá, krémová žltá
Farba textu: Fialová, Modrá, Zelená, Červená, Čierna, Žltá


Výzor
Ako si môžete všimnúť, tento vankúšik má väčší rozmer ako bežné malé podušky. Je vyrobený z poťahovej látky, takže pôsobí veľmi netradične, zaujímavo a luxusneText je na vašej fantázií. Vzhľadom k tomu, že máte na výber z množstva farebných kombinácií, určite si nájdete tú pravú pre seba či svojho blízkeho.


Využitie
Vďaka svojej poťahovej látke pôsobí veľmi luxusne v obývačke, ale aj v samotnej izbe. Poťahová látka je veľmi decentná a hlavne atypická. Vankúšik je pohodlný aj na spanie.

Vlastná skúsenosť
Ja osobne som si objednala bordový vankúš s modrým nápisom „Szeretlek <3“. Vďaka voliteľnému textu vankúšik môže byť v slovenskom jazyku, ale aj v iných. Ja som si tentokrát vybrala maďarský nápis „Szeretlek“, čo v preklade znamená „Ľúbim ťa“.

Návrh vankúša mi bol od firmy www.tebov.sk poslaný na e-mail, ktorý som zadávala pri registrácií (registrácia nie je podmienkou objednávky). Nakoľko mi bol zaslaný samotný návrh, vankúšik bolo možné upravovať ešte pred, vytvorením a teda predchádzať rôznym nepríjemnostiam. S návrhom som bola nadmieru spokojná.




Čo sa týka objednávky, bola pomerne rýchla . Keďže sa jedná o vankúšik s vlastným nápisom, dodávka trvá trocha dlhšie. Avšak s rýchlosťou som spokojná, nakoľko mi prišiel do 2 týždňov. Samotná objednávka bola tiež veľmi jednoduchá. Stačilo zadať kontaktné údaje alebo sa zaregistrovať, zvoliť si farbu vankúšika, textu a jeho samotné znenie, počet kusov a tovar vložiť do košíka. Pri objednávke som si zvolila už len dodacie a platobné podmienky a posledným krokom bolo čakať na samotný vankúšik.

Keď mi vankúšik prišiel domov, bola som nadšená. Poťahová látka je naozaj nádherná, má krásne farby a je veľmi kvalitná. Samotné šitie je taktiež chválitebné, nakoľko nevytŕčajú žiadne cverny a vankúšik je naozaj pevne zošitý.


S bielym plátnom a farebným textom som nadmieru spokojná. Na vankúšik som si vyžiadala srdiečko, ktoré mi taktiež vyrobili. Takže, napriek špeciálnym požiadavkám mi tieto požiadavky boli splnené. Text je veľmi pekný, detailný a naozaj precízny. Farba textu je veľmi pekná.

Tento vankúš mám položený na sedačke, avšak častokrát na ňom i oddychujem či spím. Hlavne v prípadoch, ak zaspím pred televízorom. Je pohodlný, mäkký, materiál nepichá.


Tento vankúš je ideálny aj ako darček, nakoľko je originálny, jedinečný a je pekným doplnkom do domácnosti, či pohodlným vankúšikom na spanie.

 KOMU HO DAROVAŤ?
  • tento darček zaručene poteší každého
FOTOGALÉRIA
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára