piatok 13. novembra 2015

Mini reproduktor

Ak ste milovníkom reproduktorov, určite už máte nejaký doma, alebo ste nad ním aspoň uvažovali. Ja osobne som naozaj veľkým milovníkom reproduktorov a život bez nich, si ani neviem predstaviť. Či už ho používam doma, v škole, na záhrade alebo tréningu, určite ho musím mať vždy pri sebe. Práve to bol dôvod, prečo som sa rozhodla zakúpiť sireproduktor.



Vlastnosti
Vhodné pre: všetky typy telefónov
Hmotnosť: 100g
Farebné prevedenie: modrá, zelená, ružová

Obsah balenia
1x Mini reproduktor
1x nabíjací kábel

Osobná skúsenosť
Tentokrát som však siahla po obyčajnom malom, šikovnom reproduktore, ktorý je na kábel, už len z toho dôvodu, že ho chcem nechať na záhrade (aby som ho nemusela neustále nosiť z domu na chatu atď.)

Ja osobne som si vybrala reproduktor v modrej farbe, keďže je to moja obľúbená farba a zároveň sa nestratí a určite ho nájdem, aj keby som ho položila cez leto do trávy.

Reproduktor má malé rozmery, takže je veľmi šikovný a pokojne sa zmestí takmer všade. Čo sa týka nabíjania, keďže sa nabíja cez USB kábel, je to veľmi pohodlné a praktické. Človek tak môže tráviť čas za PC a pritom robiť i niečo „užitočné“, nabíjať si svoj vlastný reproduktor.

Čo sa mi na tomto reproduktore ale najviac páči a najviac ma zaujalo je ale to, že má veľmi zaujímavý design. Je veľmi šikovný, praktický a naozaj veľmi pekný.

Samotný zvuk je celkom kvalitný. Nejak výrazne nešuští, nezrní a ani nejak neničí samotný zvuk. Hlasitosť jeho zvuku je ovplyvnená nadstavenou hlasitosťou telefónu či iného zariadenia ku ktorému je pripojený. Hlasitosť a celkový zvuk je o niečo lepší a hlavne oveľa hlasnejší, ako keď hudbu počúvam cez samotný telefón.

Výhody
3 farebné prevedenia
Design
Rozmery
Hmotnosť

Nevýhody
Cena  (napriek tomu, že sú v dnešnej dobe preferované bluetooth reproduktory, cena tohto reproduktora nejak veľmi výrazne neklesla)

Nie je bezdrôtový  (nie je to bluetooth reproduktor)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára