utorok 1. decembra 2015

Lego hrnček

Materiál: plast
Objem: 350ml
Rozmery: 13x10 cm



Tentokrát som si pre vás pripravila trocha netradičný, no o to zaujímavejší a originálnejší hrnček. Určite si každý z nás spomína na svoje detské časy, v ktorých prevládali lego postavičky, či rôzne LEGO stavebnice lodí,.... Veď nie nadarmo sa hovorí: "želám ti, aby si stúpil na Lego kocku" - určite si pamätáme na tú bolesť. V dnešnej dobe sa ale lego čoraz viac rozširuje a nájdeme u nich množstvo unikátnych kúskov ako sú napríklad stavby národmých pamiatok, lodí, nemocníc, áut a rôznych iných stavieb.

Po novom som však našla o čosi lepšiu a hlavne menej bolestivú a zároveň praktickú stavebnicu, hrnček s motívom lega.

Tento hrnček ma natoľko oslovil, že som si bola takmer istá, že ho musím mať. Hrnček bolo možné kúpiť v niekoľkých farbác
h, a to v modrej, čiernej, červenej, šedej, bielej a žltej farbe. A napriek tomu, že každá z nich mala.niečo do seba, mňa osobne najviac oslovila modrá farba tejto unikátnej a originálnej šálky.

Výhody
Hlavnou výhodou tejto šálky je určite jej neobyčajný design. Pre mňa veľkou výhodou je i materiál (plast) a samozrejme i objem (350ml).

Nevýhody
Za nevýhodu považujem to, že sa kocky nedajú prilevniť úplne napevno, preto sa odporúča pred aplikáciou kociek dať ešte doštičku (čo si však môžete všimnúť i v návode). A samozrejme,veľa kociek nie je súčasťou balenia.

Myslím si, že takýto darček poteší malého i veľkého prívrženca lega ľubovoľného veku a pobaví nie jedného človeka. Jednoducho naozaj originálny darček, ktorý nemá hocikto.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára