streda 10. februára 2016

Protišmykové ponožky

Ak milujete behať bosí po dome, určite siahnite po protišmykových ponožkách. Sú veľmi pohodlné, pekné a hlavne sa v nich nešmýka.

Protišmykové ponožky sú veľmi zaujímavé najmä tým, že sa v nich nešmýka a sú o čosi hrubšie ako iné ponožky. Tieto ponožky nosím najmä po dome. Veľmi rada behám po dome bosá, avšak nakoľko máme po celom dome linoleum, šmýka sa tu. Ak sa človek ponáhľa, častokrát sa mu stane, že sa mu šmykne noha a aj keď sa mi to ešte nestalo, môže sa stať, že spadne na zem. Mimo to moji rodičia veľmi nemajú radi, ak behám po dome bosá. Takéto nosenie ponožiek je kompromis medzi deťmi (a samozrejme aj pre mňa), ktorí milujú behať po dome naboso alebo len v ponožkách a zároveň medzi rodičmi, ktorí to nemajú radi a nechcú, aby dieťa behalo bosé alebo len v ponožkách.

Tieto ponožky ma oslovili najmä ich množstvom farebného vyhotovenia. Na výber boli ružové ponožky s farebnými prstami (ja osobne nemám veľmi v láske ružovú farbu, preto táto kombinácia pre mňa nebola veľmi vhodná), čierne ponožky (milujem čierne ponožky najmä kvôli tomu, že na nich nie je vidieť veľmi špina), čisto modré alebo modré s farebnými prstami (celkom ma oslovili), farebná šedá farba či fialová. (tieto farby mi však nevyhovovali kvôli farbe, nakoľko sú veľmi bledé a takmer okamžite by som ich zašpinila). A samozrejme je na výber ešte mnoho ďalších farieb.

Ja som sa však rozhodla pre bezfarebné čierne ponožky, ktoré sú veľmi pekné. Zároveň sú vďaka pooddeľovaním prstom oveľa teplejšie, ako bežné ponožky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára