sobota 5. marca 2016

Pomôcky na ústnu hygienu

Napriek tomu, že ústne pomôcky nie sú ideálnym darčekom, určite budú mať členovia rodiny veľkú radosť. Možno vás teda osloví set ústynch pomôcok.

Táto sada obsahuje:
kefku na zuby
kefku na jazyk
zrkadielko
Odstraňovač škvŕn
3x nádstavec so zubnou niťou

Na výber som mala s modrej sady alebo zo zelenej (tyrkysovej), ja som sa však rozhodla pre tyrkysovú.

Zubnú kefku pozná každý a určite ju aj každý používa. Je to veľmi účinný prostriedok ako predchádzať zubnému kazu a s použitím zubnej pasty dokáže vyčarovať sviežy dych

Kefka na jazyk - Niektoré moderné zubné kefky dokážu splniť aj túto funkciu a nájdete v nej aj kefku na jazyk. V tejto sade je však kefka na jazyk samostatne. Je ideálna najmä pri chorobe, keď sa vám vytvára povlak na jazyku ale aj v prípade, keď chcete mať svieži dych.

Zrkadielko - priznám sa, že som toto zrkadielko ešte nepoužila. Viem si ho však predstaviť ako pomocníka, ak človeka bolí zub a chce si pozrieť, či tam má kaz, alebo napríklad aj sa mu zlomí zadný zub a normálne by tam nevidel. Možno by som ho použila aj v prípade, keď by som mala dojem že sa mi v zube niečo zaseklo alebo by som mala pocit, že mi krváca ďasno či ho mám niečím podráždené. V každom prípade som zrkadielko ešte nevyužila.

Odstraňovač škvŕn - táto pomôcka je vhodná najmä pre ľudí, ktorý často pijú čaj či kávu. Určite viete, že tieto dva nápoje spolu s fajčením vytvárajú škvrny na zuboch a teda je to veľmi dobrá prevencia proti týmto nepekným škvrnám.

Ako posledné sa v sade nachádzali zubné nite spolu s nádstavcami. S nádstavcom sa veľmi dobre pracuje a o tom, že samotní lekári odporúčajú používanie zubných nití určite nemusím ani hovoriť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára