utorok 19. apríla 2016

Ďalšie akcie na parfums.sk :)




Pamätáte si na akciu s Oral-B, ktorá ponúka 100 dňovú garanciu vrátenia peňazí? Teraz prišla stránka s menšou obmenou a podobnú akciu ponúka aj veľmi známa značka Philips
...
Názov akcie: Až 8 týždňov bez epilácie! Testovanie so zárukou vrátenia peňazí!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 19.04.2016 do 31.05.2016
Niečo o akcií: Až 8 týždňov bez epilácie! Testovanie so zárukou vrátenia peňazí! Vyskúšajte jednoduchý a účinný spôsob, ako sa bezbolestne zbaviť aj tých najjemnejších chĺpkov. A to tak bezpečne, že to zvládnete aj v pohodlí vášho domova. Vyskúšajte túto revolučnúnovinku so zárukou vrátenia peňazí!
Osobné hodnotenie: Takéto produkty ma vždy veľmi zaujímali. Ktorá žena by predsa nechcela mať pokoj od epilácie a leto si nekaziť bolestivým epilovaním? Ja osobne nemám rada epilovanie, pretože je to u mňa extrémne bolestivé a aj keď ženy hovoria, že si na tú bolesť časom zvyknú, u mňa to tak nie je. Už len keď prichádza obdobie epilovania, tak mi je zle, pretože je s tým spojená neskutočná bolesť. Takýto prístroj by sa mi neskutočne hodil. Žiaľ, môj finančný rozpočet študentky nie je až tak vysoký, aby som si to mohla dovoliť. Raz, keď budem bohatá, si však takýto alebo podobný prístroj (technológia sa neustále vyvíja) doprajem a ak to naozaj funguje, budem tou najšťastnejšou na svete.

Ďalšia akcia sa taktiež týka elektrických pomôcok
...
Názov akcie: Sonická zubná kefka Philips EasyClean ZADARMO!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 08.04.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Zakúpte si jednu z vybraných zubných kefiek Philips Sonicare nižšie. Ako darček od nás zadarmo získate kefku EasyClean - jednoduchú, ale elegantnú zubnú kefku s efektívnym režimom Clean pre šetrné odstránenie plaku a starostlivosť o ďasná.
Stačí si kúpiť jeden z vybraných produktov ZDE a úžasnú sonickú zubnú kefku EasyClean v hodnote 55,90 EUR dostanete ZADARMO.



Osobné hodnotenie: Takéto elektrické zubné kefky ma vždy lákalo vyskúšať. Žiaľ, z „platu“ študentky si to nemôžem dovoliť. Verím však, že si ich raz budem môcť vyskúšať

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára