streda 20. apríla 2016

Čo takto zľava na Avon parfémy?




Nové akcie na parfums.sk. Čo si teraz vyberieme?
...
Názov akcie: Parfémy Avon lacnejšie než inde a s darčekom navyše!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 10.04.2016 do vypredania zásob
Niečo o akcií: Vyberte si svoj Avon parfém za výbornú cenu na parfums.sk. Náš tip: k nákupu parfémovanej vody Avon Perceive 50 ml dostanete teraz ako darček telový krém Avon Perceive 150 ml.
Osobné hodnotenie: Avon značku nemám až tak v obľúbe. Niektoré vône sú ale fakt famózne. Moja obľúbená vôňa od Avon je Pure Blanca, ktorá vonia veľmi sladko a zároveň ju aj poznám. Ak mám povedať pravdu, Avon veľmi nepoznám a výrobky, ktoré som si od neho objednala aj keď boli dobré, no nepatrili medzi moje TOPky. Vône však nepoznám a parfémy či voňavky nekupujem len podľa zloženia. Veď predsa záleží aj od pomeru a pod. Preto pre mňa nie je akcia atraktívna. Pre niektorých, ktorý však Avon poznajú a zbožňujú nejakú vôňu môže byť fakt super. A najmä pre tých, ktorý milujú Avon Perceive, ku ktorej dostanú 150 ml telového krému. Ja osobne zbožňujem takéto „sety“, kedy si môžem kúpiť aj vôňu ale aj telový krém a veľmi rada ich využívam. Ale iba vtedy, ak vôňu poznám a páči sa mi. Ako som pozerala, cena 6,90€ za 50ml vôbec nie je veľa ( a navyše k nej dostanem aj telový krém), takže by som to možno videla ako darček pre niekoho. Ako som si však všimla, perfektné akcie sú aj na iné parfémy, takže som sa rozhodla kúpiť mamine jedno Celebre.

Ďalšiu akciu prináša luxusná značka Orlane
...
Názov akcie: Tento luxus si zaslúžite. Dostanete hneď 2 darčeky!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 10.04.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Poznáte kozmetiku Orlane? Nie? Tak ju vyskúšajte! Z jej účinkov budete šokovaní. Navyše teraz k nákupu tejto kozmetiky nad 75 EUR dostanete hneď dva darčeky naraz - odličovače Orlane Lotion Vivifiante 50 ml a Orlane Sion Démaquillant 50 ml ZADARMO.

Osobné hodnotenie: Žiaľ, túto značku nepoznám, takže sa k nej nemôžem vyjadrovať. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára