streda 27. apríla 2016

Poznáte kozmetiku Sisley?

Kto by nemal rád súťaže,... Ako to už býva zvykom, parfums.sk si pre vás pripravila množstvo zliav, no tentokrát i zaujímavú súťaž o kozmetický Sisley balíček.
Ak ste ešte neskúšali Sisley produkty, teraz máte jedinečnú príležitosť. Stačí si na stránke notino.sk zakúpiť aspoň jeden produkt z ponuky kozmetiky Sisley a následne svoju objednávku zaregistrovať do zlosovania o 6 najobľúbenejších a najlepších produktov.

Pravidlá súťaže:
·    Nakúpte aspoň jeden produkt Sisley, do políčka pre odpoveď vyplňte číslo vašej objednávky, ktorá tento produkt obsahuje, a my vás automaticky zaradíme do zlosovania.
· Súťaž prebieha v termíne od 25. 4. 2016 do 8. 5. 2016 vrátane.
  Po skončení súťaže vylosujeme jedného výhercu a jeho meno zverejníme na našom webe.
  Zo súťaže sú vylúčení všetci zamestnanci Internet shop s.r.o.

Teraz ale prejdime opäť k zľavám, ktoré si pre nás tento mesiac pripravila stránka. Neprejdem však ďaleko a tak ostanem pri vlasovej kozmetike.
...
Názov akcie: Ideálny darček na cestovanie!
Trvanie akcie: Akcia prebieha od 17.04.2016 do vypredania zásob.
Niečo o akcií: Toni&Guy je synonymom štýlovej vlasovej starostlivosti. Teraz ku každým dvom zakúpeným produktom tejto značky dostanete ochranný sprej pre tepelnú úpravu vlasov Toni&Guy Prep v cestovnom balení 75 ml ZADARMO. Akcia sa nevzťahuje na mini produkty (balenia 100 ml a menej).

Osobné hodnotenie: Tony&Guy značku vôbec nepoznám. Už dlhšie som uvažovala, že by som si od nich kúpila lak na vlasy, no nakoľko je táto kozmetika drahšia, doposiaľ som sa na to nejak nedala nahovoriť. Čo sa týka produktov, počula som na ne samé pozitívne recenzie, no stále ma tá cena odrádza, nakoľko najlacnejší produkt začína na cene cca 8€. Ak by som sa však predsa len rozhodla, že si niečo z tejto kozmetiky vyberiem, určite to bude lak na vlasy, ktorý u nás doma používam veľmi často. Darček v podobe ochranného spreju na tepelnú úpravu by som určite využila a to najmä na rôzne spoločenské akcie, kedy používam žehličku na vlasy alebo kulmu.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára