štvrtok 9. februára 2017

Plyšový koberček

Ahojte :)

Určite poznáte ten pocit, keď ráno vstanete a čo vás ako prvé čaká? Chladná a studená podlaha. Áno, cez leto je to veľmi príjemné, no počas zimy, je to na šľaktrafenie. A tak som si po dlhom uvažovaní povedala, že to zmením. A tak sa čoskoro pred mojou postelou objavil krásny huňatý a predovšetkým pohodlný oválny koberček. Koberček má rozmery 40 x 60cm a je vyrobený z plyšu. Ešte by som sa však trocha zastavila u samotných rozmeroch, nakoľko 40x60 cm nie je veľké, avšak na stránke vyzerá byť koberček oveľa, oveľa väčší.  Už len samotný fakt, že je vyrobený z takéhoto materiálu hovorí o tom, aký je mäkkučký a pohodlný. Moje nohy sa do neho vždy zaboria, a ja si už zimné studené vstávanie dokážem vychutnať. A to aj napriek tomu, že nemám veľmi v láske nosenie papúč.

Veľkou výhodou je aj jeho samotné farebné vyhotovenie, nakoľko je možné zakúpiť ho hneď v niekoľkých farbách. Pýtate sa akých? Jemná khaki farba pripomínajúca kávu, tmavo hnedá farba s odtieňom medveďa hnedého, biela snežná farba, princezničkovsky ckríkovo ružová, trávovo zelená, svetlo hnedá a napokon šedá pripomínajúca psí kožuch.

Z týchto variant som si vybrala biely koberec, nakoľko je moja izba ladená do modra, a taký som tu nanešťastie nenašla. A aj keď som si vedomá, že bude veľmi rýchlo špinavý, za tú cenu to určite stálo. Navyše, určite sa bude hodiť aj do našej modrej kúpeľne.

3 komentáre:

  1. Je super, len na nom asi bude vsetko vidno, u mna by bol tak ypekny biely tyzden a potom koneeec :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky jeden takovej potřebuju přesně ze stejnýho důvodu! A navíc by se na něm dobře fotily fotky na instagram :D :)))

    OdpovedaťOdstrániť