utorok 28. novembra 2017

Cestovná taška na prádlo

Aj vy radi cestujete? Potom si nenechajte ujsť veľmi praktickú vychytávku v podobe cestovnej tašky na prádlo.

Vždy, keď som cestovala (aj keď to nie je až tak často), tak som nevedela ako si zbaliť a hlavne kam si zbaliť spodné prádlo. Nechcela som to mať len tak nahádzané po cestovnej taške, a tak som si moje prádlo dávala do sáčikov. Všetko tak, aby sa mi nerozsypalo po celej taške.

A aj keď je tento spôsob celkom praktický, určite človeka viac poteší niečo také, čo veľmi pohodlne pomôže mať všetko spodné prádlo pokope. Nie len podprsenku ale aj nohavičky či ponožky. Skrátka naozaj, naozaj všetko. Vďaka tejto mini taštičke môžem mať všetky veci naozaj do detailov zorganizované.

Túto taštičku si dokonca môžete kúpiť vybrať v žiarových farbách, a tak ju s okamžitosťou nájdete aj vo veľkom cestovnom kufri. Dámy si môžu vybrať napríklad tyrkysovú či ružovú farbu (ja som si zvolila ružovú) a pre pánov je tu napríklad štýlová tmavo modrá či sivá. Na výber však máte z viacero farebných prevedení.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára