štvrtok 1. júna 2017

Hudba v ušiach

Už dlhšiu dobu mám problémy s telefónom, a to také, že mi nejde prehrávať hudba. V podstate ani neviem, prečo mi to telefón robí. Skrátka, akékoľvek slúchadlá do neho dám, vôbec mi nejde hudba, a aj keď ich nachvíľku telefón zaregistruje a zapne mi tzv. "hudbu v pohybe", hrá mi bez slúchadiel, aj keď tam slúchadlá sú. A teda, už viac ako 2 mesiace som si počas jazdy autobusom či vo vlaku nemohla užívať moje obľúbené pesničky a ani si pozerať žiadne videá. Keďže nie som človek, čo by chcel svojou hudbou či "záujmami" otravovať okolie.

Preto som sa už nahnevala, a rozhodla sa, že si zakúpim MP3 prehrávač, ktorý má viacej výhod. Nie len že cez toto zariadenie môžem počúvať pesničky (čo som doteraz nemohla), no zároveň nemíňam zbytočne batériu v mojom telefóne, a tak ju môžem využiť na niečo iné napríklad na pracovanie či komunikáciu s mojimi kamarátmi.

Cena bola viac ako prijateľná a keďže som si mohla vybrať farbu, design je tiež super. A čo je najlepšie, napriek tomu, že ide o nízku cenu, má aj obrazovku, a tak si môžem hudbu bez problémov prepínať. Akurát si k MP3 treba dokúpiť kartu a nahrať si tam hudbu. A ak si chcete zabehať, môžete si MP3 pripnúť napríklad aj na tričko.

Jedinou nevýhodou je samotný fakt, že si k MP3 musíte dokúpiť micro SD a ešte slúchadlá. Inak ide bezchybne.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára